Friday 4 May 2012

sakit + final = ??

salam semua!!!

ok harini tak larat nak berceloteh banyak2,
aku cuma nak kongsikan 1 benda jer.....
bukan nak minta simpati tapi cuma doa dari korang semua yang sudi membaca blog azra ni....
sejak akhir2 ni saya sakit itu sebabnyer saya dah lama tak update 
blog ni, actually banyak yang aku nak kongsikan dengan korang hu3...

korang mesti dah lama tunggu tips2 dari akukan??
ada tips2 yang aku nak kongsikan dengan korang tapi tangan ni malas nak taip banyak2
tambahan pulak aku nak final 7hb ni.....
so disini saya harap korang semua tolong doakan saya supaya 
saya cepat sembuh, boleh jawab exam dan pointer saya naik ok??

lepas saya sembuh dan habis exam aku akan terus update dan kongsiakan 
tips2 yang bernas dan yang boleh diguna pakai oleh korang. 
so thanks coz sudi bersabar dan doakan saya tau!!
:)

No comments:

Post a Comment