Sunday 25 March 2012

layan jela.... :)

deae  reader!!

hari ini aku agak bosan sebab duduk rumah dan study
esok petang ada test business math
aku ni agak lemah math sejak2 aku kena sumpah 
dengan cikgu math, bukan tipu tapi itulah hakikat yang perlu aku lalui
sebab aku ni banyak buat salah dengan cikgu math mse aku form 3 dulu
sejak 2 result math aku ni cukup2 makan jer.... :(
tambahan pula *ayat skema aku tak sempat nak mintak maaf
sebab cikgu aku dah pindah sekolah... 
aku try cari tapi sampai sekarang aku tak jumpa2 dia
tapi harini aku nak mohon maaf pada cikgu aku
yang bernama PN.NORAINI yang dulu mengajar di
SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN RAJA MUDA MUSA,
KUALA KANGSAR, PERAK....
CIKGU, maafkan saya yerk masa dulu saya tak cerdik lagi
otak fikir nak enjoy jer dan terpengaruh dengan rakan2 maklum lar 
masa 2 kawan2 saya jadi murid wanted kat sekolah...
*macam cikgu aku ni baca jer....
tak pe larr sekurangnyer aku usaha kn3???

korang pon doakan aku supaya boleh jawab dan dapat result gempak ok??
:)


No comments:

Post a Comment