Wednesday 26 December 2012

PETUA BAGI ANAK PINTAR

DEAR MY READERS :)



Hari ini setelah lama xupdate saya kembali update tips yang menarik untuk semua, even tahuk kali ini lebih sesuai pada yang sudah berkahwin tidak semestinya kita yang belum khawin tidak perlu ambil tahu, selagi belum khawin la kita patut mencari ilmu atau persediaan untuk berkhawin.


Dalam islam juga menyuruh hambanya menimba ilmu sebanyak yang mungkin selagi hidup dimuka bumi ini, jadi tidak salahkan saya tajuk saya hari ini di petang-petang yang sungguh dingin dengan angin yang sepoi-sepoi bahasa *panjang betul mukadimah aku ni sorry :)



Inilah antara tips yang saya ingin kongsikan dengan anda semua :-








Selain empat petua diatas, saya ada tips semasa mengandung, iaitu rajinkan mengaji terutama surah maryam (untuk anak yang baik), surah yusuf (untuk anak yang cantik), surah luqman (untuk anak yang bijak).



Untuk kesan yang bagus amalkan selalu, insyaallah berkesan :)



#hope sharing n thanks 4 willing to read :)

No comments:

Post a Comment