Friday 15 March 2013

I'm Backkkkkkk!!!!

HAI ALL MY LOVELY READER!!!


I'M BACK...


Long time saya tak update kalau korang nak tau saya kurang sihat dan busy assingment also midterm...
Bertimbun-timbun kerja yang saya kena buat sekarang ni cuti, orang lain cuti tak ada masalah tapi saya tetap ada masalah iaitu kena ambil midterm sorang2..


Punca utama saya kena ambil midterm sorang-sorang ni adalah kerana saya kena demam denggi dan plateles saya memang masalah so terpakse kena tahan wad selama 5 hari...


Mesti korang tertanya2 apakah itu plateles??? *Dah jadi ruangan ilmu untuk penyakit saya dah hahahahahahha. Ok plateles ni sejenis sel dalam darah yang prevent berlakunyer pendarahan, so bila dah kena demam denggi dokter takut kena denggi berdarah itulah terjadinyer saya kena tahan wad....


Ok nak citer sikit laa pengalaman saya kat hospital tentera laaa... hospital tu memang best berbanding hospital kerajaan biasa, sebabnyer makanan dia mewah, bilik dia selesa katil just de 4 orang jer, pastu ada tv *tapi xde astro r tu melampau!! toilet pon just dalam bilik tu jer memang dekat dan yang paling penting selesa... Tapi semua tempat ada kelemahan dia, dan kelemahan hospital tentera ini dia memang tidak bekalkan ubat, bila suhu badan saya dah naik 41 darjah celcius baru la terhegeh-hegeh nak bagi ubat demam *giler betuiiii


Nasib laa sedara mara datang melawat saya pun seludup laa penadol aktif 5 kat 7E, maklom ler saya kena tahan wad dekat kl, parent memang jauh laa, mak saya pun datang masa hari ke 3 saya masuk wad, memang sedih laaa *huhuhuhuhuhu. 


Tapi serius sembang laaa kalau mak datang jer, sakit die makin mengada-gada, pastu hati ni mesti senang tersentuh kalau mak saya ada waktu saya betul-betul sakit dan memang perlukan teman dannnnn mak saya memang datang tepat pada waktunya. That's why kite wajib sayng emak kite.


TIPSSSS???  Mesti laaaa ada untuk korang semua.....  by the way thanks to all of you because supported me *sengih macam kerang busuk 



No comments:

Post a Comment