Friday 9 December 2011

salam.....


malam ni aku xde citer yang best pon juz nk kongsi hari yang best yang ditunggu2 oleh semua
ahli keluarga aku... kami semua akan pergi bercuti ke melaka...walaupun juz kt melaka tapi bermakna sangat xcoz dapat berkumpul dengan semua saudara mara yang jauh, n mesti la dapt eratkan lagi hubungan antara family right??? 
kami pergi selama 3hari 2 malam,tempat tinggal xtau kat mana yang pasti homestay...
sebab pakngah aku yang uruskan penginapan kami semua... nanti aku akan kongsikan sikit pic kenangan aku dengan family aku ok?? 2 pon klu sempat nk tangkpa gambar hu3....


niat sebenar aku ialah aku nak bagi sedikit info pada you all semua terutama pada ladies yang suka pakai kasut tumit tinggi n yang kasutnyer tajam kat depan....tapi aku xde article yang 
bolah aku jadikan bukti untuk korang semua...nanti aku akan cari then aku akn bagitau korang semua ok???  ok r aku nak out aku nak ciap2,tepat pukul 12 ayah aku balik kerja n teroz gerak g kl.... hope cuti korang semua pon bermakne n diisi dengan aktiviti yang berfaedah ok???


p/s: thanks 4 reading this page... hope komen2lah k??

No comments:

Post a Comment