Wednesday 7 December 2011

special day..

hai guys....

hari ini hari yang bahagia sangat untuk aku n my beloved...
hari ni genap kami 1 taun... sebenarnyer aku xbape suka jaugak nak tulis pasai kisah cinta aku...
tapi tangan aku ni gatai nak taip jugak, semua orang mesti pernah bercinta kn??
macam 2 jugak aku.. walaupun baru 1 taun tapi macam2 dugaan yang rintangan yang datang...
kami ni couple jauh aku kat utara(perak) die plak kt selatan(johor) bukan 1 jarak yang dekat n klu nak jumpe
memang xcukup 1 hari.... yela klu salah seorang dari kami datang nak jumpe mengambil mse yang cukup lama...
lepas 2 jauh kepercayaan yang paling penting...tipu la klu aku xpernah meragui cinta dia pada aku...
tapi entah la... hanya tuhan jer yang tahu betapa kuatnyer cinta aku pada die (poyo jap hahahaha)
tepat pukul 12mlm tadi die col aku, die wish then malam 2 sebenarnyer kami gadoh.... mlm die tepon 2 aku
ingat die nak sembang2 tentang cinta kami.... tapi die sebenarnyer die cakpa pasai putus...
betapa sedihnyer aku tepat kami 1 taun die cakap psai putus...
mestilah sedih..... macam2 dia luahkan kat aku tentang hubungan kami yang makin hambar....
aku menangis time 2 tapi mula2 dia xdapat cam aku menangis tapi...last2 die tau jugak coz xtahan dah...
rupenyer dia saja nak test aku....lepas die dapt tau aku nangis die gelak...(menyampah tol n bodoh gak nangis time 2) then dia cakap 'sayang....hubby main2 jela....nk test honey masih sayangkan hubungan kita or x....hubby pun sayangkan honey laa...'
buat penat jer nangis.... malam 2 die bagi aku lagu 'kangen band-jangan bertengkar lagi'
so sweet....





p/s: thanks 4 read this page n doakan kami yerk....

No comments:

Post a Comment