Monday 25 June 2012

father's day :)

dear my lovely reader :)


Seperti yang korang tau 17hb lepas adalah hari bapa.. korang celebrate tak?? sebagai anak tak salah kita sambut walau cume ucapan... aku pon mula2 tak ingat tetibe jer mak aku ajak aku teman die beli kek, time 2 baru ingat hari bapa rupenyer *bagus tol dapat anak macam ni hahahahahha.


Aku pon sambut base2 jer just kek dengan pizza jer... lagipun bapak aku ni jarang ada rumah, maklumler bapak aku ni cuma driver bas jer... so tiap waktu atau hari yang penting mesti kena sambut sebab itu jer cara dapat erat hubungan kami sekeluarga dan abehkan masa bersama2 *sweet x? hahahahhaha.... sebernarnyer aku dah tak ada ayat nak tulis ni tu yang aku merapu tak tentu pasal dan sebelum aku melalut lagi banyak takat ni jer nurkilan aku tentang hari bapa minggu lepas ... 



*ini la kek yang aku dengan mak beli :) simple n sedap yummy!!!



No comments:

Post a Comment