Tuesday 12 June 2012

khasiat limau kasturi

dear reader....






dah lama rasanya aku tak post right?? ini adalah disebabkan 
cuti sem ni aku jadi suri rumah sepenuh masa *dh mcm bini owg dh :)
disebabkan penat buat kerja disiang hari so bila malam on9 tangan jadi
mals nak update blog, lagi pun tak ada ramai reader lagi so 2 yang jarang
nak update kot *T_T sedeh tol rupenye.... 

ok pasal limau ni memang aku dah amalkan dari zaman sekolah sampai
dah habis sekolah ni, aku tau korang semua dah tau pasai khasiat die
tapi aku ada lagi tips yang tertinggal, korang nk tau limau ni bukan sahaja 
boleh hilangkan bau badan tapi boleh hilangkan daki atau kehitaman
pada bahagian pelipat badan kita, contoh seperti ketiak, pelipat tangan dan kaki
caranya amik beberapa biji yang korang nk potongkan kepada dua
bahagian kemudian tonyohkan @ sapukan pada bahagian badan korang
dan bilas sebersihnya, amalkan selalu insyaallah akan hilang 


thanks 4 reading, share n jgn lupa follow ok?
:)

No comments:

Post a Comment