Monday 18 June 2012

Membaca zodiak bagi yang islam adalah haram???

dear reader... :)

hari ini aku tetibe jer nak update pasal hukum membaca zodiak, ini kerana sebagai
muslim wajib kita belajar dan ambil tahu tentang hak agama ini, bukan itu saja kita yang mengetahui sesuatu benda harus menyebarkan ilmu tersebut betuk tak?? :) 


aku pun masa zaman sekolah dulu suka sangat beli majalah2 dan kebanyakkan majalahkan suka sangat buat sudut untuk zodiak, so aku selalu jugak hehehehehehe bukan selalu memang aku akan baca kalau ada kat mana2, ala..... biasa lar kita baca jer bukan percaya pun cuma suka2 jer... tapi kadang2 cuma secara kebetulan apa yang diorang ramalkan tetibe je betul, kan3??

hukum membaca zodiak aku kurang pasti walaupun aku tahu kerana takut jadi lain plak, maklum ler kita sebagai penyamoai kena berhati2 dengan apa yang kita sampaikan :), tapi yang pasti ustaz azhar idrus punyer official fb bagitau kalau kita membaca zodiak tu solat kita tidak akan diterima selama 40 hari....  sama macam arak jugak kalau minum solat selama 40 hari takkan diterima... korang mesti boleh fikir sendirikan hukum dia apa?? tak percaya?? aku ada bukti dia.... 



No comments:

Post a Comment