Tuesday 19 June 2012

Salah satu tips putihkan gigi yang menajubkan :)

dear my lovely reader :)...






pada malam yang sunyi dan aku yang kesepian sekarang ini tetibe jer dapat ilham nak post pasai salah satu cara untuk elakkan kekuningan gigi yang di alami sesetengah pihak hingga boleh memyebabkan kurangnyer keyakinan diri. aku takkan post kalau benda tu aku tak amalkan hehehehehehe terpulang korang nak percaya atau tidak, tak cuba tak tahu kn3?? 

korang mesti tertanye2 mane aku tau pasai tips ni kn?? ok aku bagi sedikit intro kat korang ok? macam ni benda ni aku dengar dari ustaz aku tak ingat nama dia, tapi yang pasti aku dengar ceramah ni kat radio masa aku darjah 6, radio perak fm, petang2 kn deme *ops! terkeluar plak bahase teman :), petang2kan radio rtm ni selalu buat ceramah, mak aku antara pengemar mendengar ceramah di waktu petang ni, so aku yang kat rumah ni kena la dengar sekali.

mula2 tak percaya jugak tapi aku cuba amalkan dia berkesan sebab dulu kecik2 gigi aku selalu kuning hahahahaha, sampai dah 20 tahun ni aku still buat :).

caranyer amat la senang, korang cuma jangan tengok najis sendiri* sory 2 say tapi itulah hakikatnyer, bagi seseorang yang gigi die kuning cube try tips ni dalam 2minggu cam 2, hasil die mesti baik insyaallah dengan izin die akan putih kembalikan gigi korang 2, tapi bagi smoker aku tak jamin coz smoke also can effect your teeth's be yellow *fulamak aku speaking om putih la pulak hehehehehe...


#selamat mencuba, sharing is caring right?? thanks for reading :)
<3 u all...

No comments:

Post a Comment